Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10201/49328

Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorCastañeda Quintero, Linda Johannaes
dc.date.accessioned2016-04-25T22:14:50Z-
dc.date.available2016-04-25T22:14:50Z-
dc.date.issued2015es
dc.identifier.issn2014-7627es
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10201/49328-
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent15es
dc.languagespaes
dc.relation.ispartof49es
dc.relation.ispartofTemps d'Educacióes
dc.relation.ispartofhttp://www.publicacions.ub.edu/revistes/tempsDEducacio42es
dc.relation.isreferencedbyED_IDENTRADA=492es
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.subjectInvestigación aumentadaes
dc.subjectPLEes
dc.subjectScience 2.0en
dc.subjectAcadémico digitales
dc.titleInvestigación, conocimiento y participación en la academia 2.0: De la torre de marfil a la galería de los espejoses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees
Appears in Collections:Artículos

Files in This Item:
File SizeFormat 
2014tempsd..o.pdf127,79 kBAdobe PDFView/Open


Items in Digitum are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.