Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10201/47151

Registro completo de metadatos
Campo DCValorLengua/Idioma
dc.contributor.authorGómez-Hernández, José-Antonioes
dc.date.accessioned2015-12-21T17:15:59Z-
dc.date.available2015-12-21T17:15:59Z-
dc.date.issued2009es
dc.identifierhttp://eprints.rclis.org/18496/1/Gomez-Hernandez_aprender-ensenar-competencias.pdfes
dc.identifierGómez-Hernández, José-Antonio Aprender a enseñar competencias informacionales a los usuarios: avances en la formación profesional en España. Anuario Thinkepi, 2009, vol. 3, pp. 106-113. [Journal article (Print/Paginated)]es
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10201/47151-
dc.description.abstractThe aim of this paper is to review some recent progress in the preparation of professionals to design and implement information literacy services in documentary institutions, and particularly in libraries. These include the initiatives conducted by professional associations for advocacy or promotion and the training courses, seminars and workshops sponsored by associations and library systems’ lead agencies to acquire skills to develop these services, and their inclusion in the new college degree programs for Information and Documentation approved in 2008 or to be launched within the next two years.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.languagespaes
dc.publisherEPI SCP, Barcelona, Spaines
dc.relationhttp://eprints.rclis.org/18496/es
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.subjectLiteracy-
dc.titleAprender a enseñar competencias informacionales a los usuarios: avances en la formación profesional en Españaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/reviewes
Aparece en las colecciones:Artículos: Información y Documentación

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción TamañoFormato 
Gomez-Hernandez_aprender-ensenar-competencias.pdf892,34 kBAdobe PDFVista previa
Visualizar/Abrir


Los ítems de Digitum están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.