Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10201/46583

Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHolgado Sáez, Christinaes
dc.date.accessioned2015-10-09T13:20:51Z-
dc.date.available2015-10-09T13:20:51Z-
dc.date.issued2015-10-09-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10201/46583-
dc.description.abstractWebQuest is a didactic resource based on the constructivist learning and on the cooperative methodology that at the moment is a very successful in Pre-School, Primary and Secondary level. This introductory article aims to show an utilization proposal of this resource at university level with LAMS -Learning Activity Management System- through such virtual environments as Moodle.es
dc.description.abstractLas WebQuest son un recurso didáctico basado en el aprendizaje constructivista y en la metodología colaborativa que está teniendo mucho éxito en las etapas de Infantil, Primaria y Secundaria. En el presente artículo pretendemos ofrecer una propuesta de utilización de este recurso en la etapa universitaria con LAMS -Sistema de Control de Actividades de Aprendizaje- a través de entornos virtuales de aprendizaje, como Moodle.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.languagespaes
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.subjectWebQuestes
dc.subjectCollaborative learning approachesen
dc.subjectLAMSen
dc.subjectUniversity educationen
dc.subjectEuropean higher education areaen
dc.subjectMoodleen
dc.subjectWebQuesten
dc.subjectMetodologíaes
dc.subjectLAMSes
dc.subjectEducación universitariaes
dc.subjectEspacio Europeo de Educación Superiores
dc.subjectMoodlees
dc.subjectAprendizaje colaborativo-
dc.titleLas Webquest en la docencia universitaria: aprendizaje colaborativo con LAMSes
dc.title.alternativeWebQuest in higher education: collaborative learning with LAMSes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees
Appears in Collections:2010, N. 24

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Las Webquest en la docencia universitaria aprendizaje colaborativo con LAMS.pdf869,41 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in Digitum are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.