Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10201/30107

Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorEscarbajal de Haro, Andrés-
dc.date.accessioned2013-03-01T10:16:21Z-
dc.date.available2013-03-01T10:16:21Z-
dc.date.issued1989-
dc.identifier.issn1139-1723-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10201/30107-
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent18es
dc.languagespaes
dc.publisherMurcia : Área de Pedagogía Social, Universidades
dc.relation.ispartofPedagogía social : revista interuniversitariaes
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.subject.other37 - Educación. Enseñanza. Formación. Tiempo librees
dc.titleUna visión de la pedagogía y la concepción de "Societá Educante" en Italiaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees
Appears in Collections:Nº 4 (1989)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Una visión de la pedagogía y la concepción de Societá Educant en Italia.pdf1,98 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in Digitum are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.