Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10201/16634

Title: Contribución a un estudio diacrónico de la persuasión en el marco de la publicidad
Issue Date: 2000
Publisher: Murcia, Universidad de Murcia, Servicio de Publicaciones
ISSN: 1139-1146
Related subjects: CDU::8- Lingüística y literatura::81 - Lingüística y lenguas
Keywords: Publicidad
Lenguaje
Primary author: López Martínez, María Isabel
Hernández Sánchez, Eulalia
Published in: Revista de investigación lingüística, Vol 3, nº 2 (2000)
URI: http://hdl.handle.net/10201/16634
Document type: info:eu-repo/semantics/article
Number of pages / Extensions: 35 p.
Rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:Vol 3, nº 2 (2000)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4371.pdf1,32 MBAdobe PDFView/Open


Items in Digitum are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.