Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10201/1647

Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorDueñas Vinuesa, María-
dc.contributor.otherFacultad de Letrases
dc.date.accessioned2008-06-02T09:59:37Z-
dc.date.available2008-06-02T09:59:37Z-
dc.date.issued1998-
dc.identifier.issn0213-5485-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10201/1647-
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extentp. 87-97es
dc.languagespaes
dc.relation.ispartofCuadernos de filología inglesa, vol. 7, 1998es
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.titleDesculturización versus culturización en la enseñanza en inglés como lengua extranjera: planteamientos divergentes y soluciones conciliadorases
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees
Appears in Collections:Vol. 7 (1) 1998

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
112472.pdf212,25 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in Digitum are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.