Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: https://doi.org/10.3390/educsci15030355

Título: Veterinary Students’ Assessment of 3D Anatomical Prints as New Teaching Material in Practical Veterinary Anatomy Classes
Fecha de publicación: 12-mar-2025
Editorial: MDPI
Cita bibliográfica: Education Sciences, 2025, Vol. 15 (3) : 355
ISSN: Electronic: 2227-7102
Materias relacionadas: CDU::6 - Ciencias aplicadas
CDU::5 - Ciencias puras y naturales
Palabras clave: Fixed animal cadavers
Plastinated anatomical material
New teaching methodologies
3D printed anatomical pieces
Autor/es principal/es: Díaz Martínez, Elena
Ramírez Zarzosa, Gregorio J.
Arencibia Espinosa, Alberto
Soler Laguía, Marta
Rojo Ríoz, Daniel
Ortuño Lorente, Ainara
Leotte Sánchez, María
Ceballos Francisco, Diana
García García, María Inmaculada
Gil Cano, Francisco
Kilroy, David
Martínez Gomariz, Francisco
Sánchez Collado, Cayetano
Ayala Florenciano, María Dolores
Versión del editor: https://www.mdpi.com/2227-7102/15/3/355
URI: http://hdl.handle.net/10201/155784
DOI: https://doi.org/10.3390/educsci15030355
Tipo de documento: info:eu-repo/semantics/article
Número páginas / Extensión: 28
Derechos: info:eu-repo/semantics/openAccess
Atribución 4.0 Internacional
Descripción: © 2025 by the authors. This manuscript version is made available under the CC-BY 4.0 license http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ This document is the Published Manuscript version of a Published Work that appeared in final form in Education Sciences. To access the final edited and published work see https://doi.org/10.3390/educsci15030355
Matería geográfica: Spain
Aparece en las colecciones:Artículos

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción TamañoFormato 
education-15-00355-Díaz et al. 2025-3D impressions.pdf26,96 MBAdobe PDFVista previa
Visualizar/Abrir


Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons Creative Commons