Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:
http://hdl.handle.net/10201/153508


Título: | Questionnaire on social-emotional education methodologies and their connection with the school curriculum (SEMIC-Q) |
Fecha de publicación: | abr-2023 |
Materias relacionadas: | CDU::3 - Ciencias sociales::37 - Educación. Enseñanza. Formación. Tiempo libre::373 - Enseñanza primaria y secundaria |
Palabras clave: | Social and emotional learning Emotional development Primary education Teaching methods Curriculum |
Resumen: | In the following questionnaire, information is collected about knowledge and experience in relation to the practice of social-emotional education and specifically in relation to the didactic strategies developed in the classroom, reflecting on the connection with the school curriculum. |
Autor/es principal/es: | Lalomia, Alessia Cascales Martínez, Antonia |
URI: | http://hdl.handle.net/10201/153508 |
Tipo de documento: | info:eu-repo/semantics/workingPaper |
Número páginas / Extensión: | 4 |
Derechos: | info:eu-repo/semantics/openAccess Atribución-NoComercial 4.0 Internacional |
Descripción: | © 2023 Las autoras. This manuscript version is made available under the CC-BY-NC 4.0 license http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/ |
Aparece en las colecciones: | Informes o documentos de trabajo |
Ficheros en este ítem:
Fichero | Descripción | Tamaño | Formato | |
---|---|---|---|---|
SEMIC-Q Lalomia-Cascales.pdf | QUESTIONNAIRE ON SOCIAL-EMOTIONAL EDUCATION METHODOLOGIES AND THEIR CONNECTION WITH THE SCHOOL CURRICULUM | 279,5 kB | Adobe PDF | ![]() Visualizar/Abrir |
Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons