Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10201/153508

Título: Questionnaire on social-emotional education methodologies and their connection with the school curriculum (SEMIC-Q)
Fecha de publicación: abr-2023
Materias relacionadas: CDU::3 - Ciencias sociales::37 - Educación. Enseñanza. Formación. Tiempo libre::373 - Enseñanza primaria y secundaria
Palabras clave: Social and emotional learning
Emotional development
Primary education
Teaching methods
Curriculum
Resumen: In the following questionnaire, information is collected about knowledge and experience in relation to the practice of social-emotional education and specifically in relation to the didactic strategies developed in the classroom, reflecting on the connection with the school curriculum.
Autor/es principal/es: Lalomia, Alessia
Cascales Martínez, Antonia
URI: http://hdl.handle.net/10201/153508
Tipo de documento: info:eu-repo/semantics/workingPaper
Número páginas / Extensión: 4
Derechos: info:eu-repo/semantics/openAccess
Atribución-NoComercial 4.0 Internacional
Descripción: © 2023 Las autoras. This manuscript version is made available under the CC-BY-NC 4.0 license http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
Aparece en las colecciones:Informes o documentos de trabajo

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción TamañoFormato 
SEMIC-Q Lalomia-Cascales.pdfQUESTIONNAIRE ON SOCIAL-EMOTIONAL EDUCATION METHODOLOGIES AND THEIR CONNECTION WITH THE SCHOOL CURRICULUM279,5 kBAdobe PDFVista previa
Visualizar/Abrir


Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons Creative Commons