Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10201/137625

Título: What do learners notice while processing written corrective feedback?: A look at depth of processing via written languaging
Fecha de publicación: 2019
Editorial: Routledge
Cita bibliográfica: Se trata de un capítulo de libro en obra colectiva. Datos completos: Cerezo García, M.L., Manchón Ruiz, R.M., Nicolás-Conesa, F (2019). What do learners notice while processing written corrective feedback?: A look at depth of processing via written languaging. In R.P. Leow (Ed.), The Routledge Handbook of Second Language Research in Classroom Learning (pp. 171-185). New York & London: Routledge ISBN 978-1-138-05692-3 (hardbook).eBook ISBN: 978-1-315-16508-0
ISBN: 978-1-138-05692-3
978-1-315-16508-0
Palabras clave: L2 writing
Written corrective feedback
Depth of processing
Resumen: This study looked into the language learning affordances of written corrective feedback (WCF)processing along two dimensions: We investigated our participants (46 undxergraduate EFL learners)’ depth of written processing (DoP) of WCF feedback as manifested in their written languaging behavior and the relationship between DoP and accuracy of their self-produced texts written after receiving and processing direct and indirect WCF.
Autor/es principal/es: Cerezo, Lourdes
Manchón, Rosa M.
Nicolás Conesa, Florentina
Facultad/Departamentos/Servicios: Facultades, Departamentos, Servicios y Escuelas::Departamentos de la UMU::Filología Inglesa
URI: http://hdl.handle.net/10201/137625
Tipo de documento: info:eu-repo/semantics/bookPart
Número páginas / Extensión: 5
Derechos: info:eu-repo/semantics/embargoedAccess
Aparece en las colecciones:Libros o capítulos de libro: Filología Inglesa

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción TamañoFormato 
Manchón 2019_Capítulo en obra colectiva_Portada e índice del libro.pdf5,54 MBAdobe PDFVista previa
Visualizar/Abrir    Solicitar una copia


Los ítems de Digitum están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.