Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10201/13075

Title: El capital humano como factor estratégico para la competitividad del sector turístico
Issue Date: 2007
Publisher: Murcia: Escuela de Turismo
ISSN: 1139-7861
Related subjects: CDU::3 - Ciencias sociales::33 - Economía::338 - Situación económica. Política económica. Gestión, control y planificación de la economía. Producción. Servicios. Turismo. Precios
Keywords: Turismo
Calidad
Marketing
Primary author: Lillo Bañuls, Adelaida
Ramón Rodríguez, Ana B.
Sevilla Jiménez, Martín
Published in: Cuadernos de turismo
URI: http://hdl.handle.net/10201/13075
Document type: info:eu-repo/semantics/article
Number of pages / Extensions: 24
Rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:Nº 19 (2007)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2316405.pdf692,39 kBAdobe PDFView/Open


Items in Digitum are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.