Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10201/13068

Title: Interacción mito religiso/producto turístico en la imagen de la ciudad: Caravaca de la Cruz (Murcia)
Issue Date: 2006
Publisher: Murcia: Escuela de Turismo
ISSN: 1139-7861
Related subjects: CDU::3 - Ciencias sociales::33 - Economía::338 - Situación económica. Política económica. Gestión, control y planificación de la economía. Producción. Servicios. Turismo. Precios
Keywords: Turismo
Primary author: Andrés Sarasa, José Luis
Espejo Marín, Cayetano
Published in: Cuadernos de turismo
URI: http://hdl.handle.net/10201/13068
Document type: info:eu-repo/semantics/article
Number of pages / Extensions: 56
Rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
Geographic Materia: Caravaca de la Cruz
Appears in Collections:Nº 18 (2006)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2281128.pdf2,3 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in Digitum are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.