Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10201/13044

Title: El turismo rural-cultural: un molelo de gestión del marketing turístico a nivel local basado en la medida de la imagen del destino
Issue Date: 2005
Publisher: Murcia: Escuela de Turismo
ISSN: 1139-7861
Related subjects: CDU::3 - Ciencias sociales::37 - Educación. Enseñanza. Formación. Tiempo libre. Turismo
Keywords: Turismo rural
Turismo cultural
Primary author: Royo Vela, Marcelo
Published in: Cuadernos de turismo
URI: http://hdl.handle.net/10201/13044
Document type: info:eu-repo/semantics/article
Number of pages / Extensions: 26
Rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:Nº 16 (2005)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1417719.pdf331,36 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in Digitum are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.