Browsing by Subject Segunda lengua

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Issue DateTitleAuthor(s)
2013A diary study on the causes of English language classroom anxietyGkonou, Christina
2009Academic lexis and disciplinary practice: corpus evidence for specificityHyland, Ken; Tse, Polly
1993Las actividades dramáticas en la enseñanza y aprendizaje del inglés como lengua extranjera [Microforma] : estudio empíricoPérez Gutiérrez, Manuel
2017El acto de habla como unidad de comunicación en el aprendizaje de una segunda lengua: tratamiento en materiales didácticos de E/LERodríguez Santos, José María
2015Advanced students’ L1 (Swedish) and L2 (English) mastery of suffixationKarlsson, Mónica
2001Age-related differences in the development of written production. An empirical study of EFL school learnersCelaya, María Luz; Torras Cherta, María Rosa
2001Allophonic splits in L2 phonology: the question of learnabilityEckman, Fred R.; Iverson, Gregory K.; Elreyes, Abdullah
2010An attempt to elaborate a construct to measure the degree of explicitness and implicitness in ELT materialsCriado Sánchez, Raquel; Sánchez Pérez, Aquilino; Cantos Gómez, Pascual
1997Bialystok's processing continuum model: a cognitive approach to patterned variation in SLARojo López, Ana María
2010Book reviewCriado Sánchez, Raquel
20-Jul-2011Chinese EFL Learners’ Decision-Making while Evaluating Peers’ TextsMa, JingJing
2009La clasificación de los hablantes de herencia de español en los EEUU: generación, simplificación modal y mantenimiento del españolMartínez Mira, María Isabel
2007A corpus-driven design of a test for assessing the ESL collocational competence of University studentsMoreno Jaén, María
20-Jul-2011Corrective Feedback in L2 Writing: Theoretical Perspectives, Empirical Insights, and Future DirectionsVan Beuningen, Catherine
20-Jul-2011Critical Feedback on Written Corrective Feedback ResearchStorch, Neomy
2004Differential Difficulty in the Acquisition of Second Language PhonologyBroselow, Ellen; Xu, Zheng
2010Effects of explicit instruction on incidental noticing of metaphorical word sequences during a subsequent reading taskMark Mueller, Charles
2009Empirical study of the effects of discourse markers on the reading comprehension of Spanish students of English as a foreign languageLahuerta Martínez, Ana Cristina
2005Enfoques para el estudio de la adquisición de una L2 como lengua de acogida. Su evolución hacia un modelo descriptivo de corte pragmáticoSoto Aranda, Beatriz; Al-Madkuri, Muhammad
2004Estudio de la competencia intercultural a partir del análisis sociocultural de interacciones orales con arabohablantesOrtí Teruel, Roberto