Skip navigation
Inicio
Servicios
Normativa
Guía Recolecta
Equipo
Listar
Comunidades
Buscar ítems por:
Fecha Publicación
Fecha de envío
Fecha Creación
Título
Autor
Materia
Idioma
Español
English
Inicia sesión
Regístrate
Mi Digitum
Alertas
Editar perfil
Digitum: Repositorio Institucional de la Universidad de Murcia
Buscar por Materia Didáctica de lenguas modernas
Ir a una fecha de inicio:
(Elige año)
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
2007
2006
2005
2004
2003
2002
2001
2000
1999
1998
1997
1996
1995
1994
1993
1992
1991
1990
1985
1980
1975
1970
1960
1950
(Elige mes)
enero
febrero
marzo
abril
mayo
junio
julio
agosto
septiembre
octubre
noviembre
diciembre
O seleccione año:
Ordenar por:
Fecha de publicación
Fecha de envío
Fecha de creación
Título
Autor
Materia
En orden:
Ascendente
Descendente
Resultados por página
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Autor/Registro:
Todo
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Mostrando resultados 1 a 20 de 28
Siguiente >
Vista previa
Fecha de publicación
Fecha de Creación
Título
1997
-
Bialystok's processing continuum model: a cognitive approach to patterned variation in SLA
2001
-
Allophonic splits in L2 phonology: the question of learnability
2001
-
Syllable structure universals and second language acquisition
2001
-
Obstruent voicing in english and polish: a pedagogical perspective
2001
-
Learning to write in a second language: two decades of research
2001
-
Twenty-five years of scholarship on second sanguage composing processes: 1976-2000
2001
-
The influence of prior experience on the construction of scoring criteria for ESL compostions: A case study
2001
-
Targetiing L2 writing proficiencies: instruction and areas of change in students' writing over time
2001
-
Material, educational, and ideological challenges of teaching EFL writing at the turn of the century
2001
-
Factors relating to EFL writers' discourse level revision skills
2001
-
Age-related differences in the development of written production. An empirical study of EFL school learners
2001
-
Word processing and second language writing: a longitudinal case study
2002
-
From rooms to environments: techno-short-sightedness and language laboratories
2002
-
ICT and modern foreign languages: learning opportunities and training needs
2002
-
Web Assisted Language Learning (WALL) and Learning Management Systems (LMS) in virtual centres for foreign languages
2002
-
Authoring, pedagogy and the web: expectations versus reality
2002
-
A minimalist approach to multi-level-IT-human integration in translation work
2002
-
Third generation telephony: new technological support for computer assisted language learning
2003
-
And she's like it's terrible, like: spoken discourse, grammar and corpus analysis
2003
-
Synonyms in action: a case study