Browsing by Author Criado Sánchez, Raquel

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 17 of 17
PreviewIssue DateTitle
8-Oct-2008Activity sequencing patterns in the Teaching of English as a Foreign Language: an analysis based on three 20th century samples
2010An attempt to elaborate a construct to measure the degree of explicitness and implicitness in ELT materials
2010Book review
7-Aug-2010Cognitive underpinnings of repetitive practice in the learning of EFL
2009The distribution of the lexical component in ELT coursebooks and its suitability for vocabulary acquisition from a cognitive perspective. A case study
2009English Language Teaching in Spain: Do Textbooks Comply with the Official Methodological Regulations? A Sample Analysis
12-Dec-2017Explicitness and implicitness as perceived by EFL teachers : a study based on the analysis of the explicit and implicit teaching potential of teaching materials
4-Sep-2019Guía de evaluación del trabajo de fin de grado (TFG) en el Grado en Estudios Ingleses (GEI) (código 1561)
3-Sep-2019La influencia de las charlas TED en el sistema movivacional del yo de estudiantes universitarios en la destreza de la expresión oral en inglés para fines específicos : un estudio de metodología mixta
2010Introduction
19-Jul-2010LENGUA C I (INGLÉS). 1º LICENCIADO TRADUCCIÓN E INTERPRETACIÓN (FRANCÉS). GRAMMAR THEORY AND WRITING SKILL SEMINARS
22-Jul-2010Lengua inglesa I (1º licenciado filología inglesa): Grammar file
19-Jul-2010Lengua inglesa II (1º Grado Estudios Ingleses): Grammar theory
19-Jul-2010Material docente del bloque 3 de "El inglés en la enseñanza secundaria y escuelas oficiales de idiomas (1)". Máster Universitario en Formación del Profesorado de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional, Enseñanzas de Idiomas y Enseñanzas Artísticas (Especialidad: Inglés como Lengua Extranjera)
28-Oct-2008Patterns of Activity Sequencing in the Teaching of English as a Foreign Language and their Effects on Learning: A Quasi-Experimental Study Patrones de secuenciación de actividades en la enseñanza de inglés como lengua extranjera y su incidencia en el aprendizaje: estudio cuasi-experimental
2009The Distribution of the Lexical Component in ELT Coursebooks and its Suitability for Vocabulary Acquisition from a Cognitive Perspective. A Case Study
2009Vocabulary in EFL Textbooks. A Contrastive Analysis against Three Corpus-Based Word Ranges