Buscar por Autor Criado Sánchez, Raquel

Ir a una fecha de inicio:
Mostrando resultados 1 a 19 de 19
Vista previaFecha de publicaciónFecha de CreaciónTítulo
CRIADO SÁNCHEZ TESIS LICENCIATURA.pdf.jpg8-oct-200830-jun-2005Activity sequencing patterns in the Teaching of English as a Foreign Language: an analysis based on three 20th century samples
CriadoSanchez01de19.pdf.jpg28-oct-200827-jun-2008Patterns of Activity Sequencing in the Teaching of English as a Foreign Language and their Effects on Learning: A Quasi-Experimental Study Patrones de secuenciación de actividades en la enseñanza de inglés como lengua extranjera y su incidencia en el aprendizaje: estudio cuasi-experimental
90611-368401-1-PB.pdf.jpg2009-English Language Teaching in Spain: Do Textbooks Comply with the Official Methodological Regulations? A Sample Analysis
99511-399401-1-PB.pdf.jpg2009-The Distribution of the Lexical Component in ELT Coursebooks and its Suitability for Vocabulary Acquisition from a Cognitive Perspective. A Case Study
99511-399401-1-PB.pdf.jpg2009-The distribution of the lexical component in ELT coursebooks and its suitability for vocabulary acquisition from a cognitive perspective. A case study
Survey on Corpus-based Research 2009 Criado Sanchez and Sanchez.pdf.jpg2009-Vocabulary in EFL Textbooks. A Contrastive Analysis against Three Corpus-Based Word Ranges
113941-452331-1-PB.pdf.jpg2010-Introduction
114041-452731-1-PB.pdf.jpg2010-Book review
114001-452571-1-PB.pdf.jpg2010-An attempt to elaborate a construct to measure the degree of explicitness and implicitness in ELT materials
TEMA 6.pdf.jpg19-jul-2010-Material docente del bloque 3 de "El inglés en la enseñanza secundaria y escuelas oficiales de idiomas (1)". Máster Universitario en Formación del Profesorado de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional, Enseñanzas de Idiomas y Enseñanzas Artísticas (Especialidad: Inglés como Lengua Extranjera)
LENGUA C I INGLES GRAMMAR FILE.pdf.jpg19-jul-20102010LENGUA C I (INGLÉS). 1º LICENCIADO TRADUCCIÓN E INTERPRETACIÓN (FRANCÉS). GRAMMAR THEORY AND WRITING SKILL SEMINARS
19-jul-20102010Lengua inglesa II (1º Grado Estudios Ingleses): Grammar theory
LENGUA INGLESA I GRAMMAR FILE.pdf.jpg22-jul-20102010Lengua inglesa I (1º licenciado filología inglesa): Grammar file
Sanchez_Criado Sanchez_2010.pdf.jpg7-ago-2010-Cognitive underpinnings of repetitive practice in the learning of EFL
Joaquín Gris Roca Tesis Doctoral.pdf.jpg12-dic-201725-sep-2017Explicitness and implicitness as perceived by EFL teachers : a study based on the analysis of the explicit and implicit teaching potential of teaching materials
Aránzazu García Pinar Tesis Doctoral.pdf.jpg3-sep-201924-jul-2019La influencia de las charlas TED en el sistema movivacional del yo de estudiantes universitarios en la destreza de la expresión oral en inglés para fines específicos : un estudio de metodología mixta
GUIA EVALUACION TFG GRADO ESTUDIOS INGLESES.pdf.jpg4-sep-20192019Guía de evaluación del trabajo de fin de grado (TFG) en el Grado en Estudios Ingleses (GEI) (código 1561)
CRIADO_Experiencias innovadoras con Aula Virtual_Letras_2020.pdf.jpg1-ago-20202-jul-2020Experiencias innovadoras con Aula Virtual para docencia semipresencial. Facultad de Letras. “Cómo salvé mi asignatura: Videoconferencia”.
Tesis Doctoral - Aitor Garcés Manzanera.pdf.jpg1-dic-20215-nov-2021An exploratory study of primary school children's writing processes in digital environments : The use of models as written corrective feedback