Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:
http://hdl.handle.net/10201/137627
Twittear
Título: | The Routledge Handbook of Second Language Acquisition and Writing. New York, Routledge |
Fecha de publicación: | 2022 |
Editorial: | Routledge |
Cita bibliográfica: | No se trata de un artículo en revista. Es un libro publicado por la editorial Routledge |
ISBN: | 9780367189853 |
Palabras clave: | L2 writing L2 learning Feedback Individual differences Tasks Language processing Language transfer Language development Learning contexts Multimodality Corpora Automated analyses Teaching L2 writing |
Resumen: | This book is a comprehensive compendium of theory and empirical research in SLA-oriented L2 writing studies. As such, it offers a comprehensive, systematic discussion of second language (L2) writing and L2 learning. Top international scholars synthesize and contextualize the salient theoretical approaches, methodological issues, empirical findings, and emerging themes in the connection between L2 writing and L2 learning, and set the future research agenda to move the field forward. |
Autor/es principal/es: | Manchón, Rosa M. Polio, Charlene |
Facultad/Departamentos/Servicios: | Facultades, Departamentos, Servicios y Escuelas::Departamentos de la UMU::Filología Inglesa |
URI: | http://hdl.handle.net/10201/137627 |
Tipo de documento: | info:eu-repo/semantics/book |
Número páginas / Extensión: | 4 |
Derechos: | info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
Aparece en las colecciones: | Libros o capítulos de libro: Filología Inglesa |
Ficheros en este ítem:
Fichero | Descripción | Tamaño | Formato | |
---|---|---|---|---|
Manchón & Polio 2022_Portada e Indice.pdf | 4,04 MB | Adobe PDF | Visualizar/Abrir Solicitar una copia |
Los ítems de Digitum están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.