Repository logo
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Log In
    New user? Click here to register.
Repository logo

Repositorio Institucional de la Universidad de Murcia

Repository logoRepository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • menu.section.collectors
  • menu.section.acerca
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Log In
    New user? Click here to register.
  1. Home
  2. Browse by Subject

Browsing by Subject "Education system"

Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Publication
    Open Access
    Educación permanente y Formación Profesional Ocupacional
    (Universidad de Zaragoza, Asociación Universitaria de Formación del Profesorado (AUFOP), 1997) Fernández Enguita, Mariano
    La Educación Permanente de Adultos de carácter general ha venido decreciendo a medida que la población sin estudios mínimos también lo hacía o se concentraba en los grupos de mayor edad. La de carácter ocupacional, o Formación Profesional Ocupacional, ha crecido aceleradamente. Este tipo de formación se dirige esencialmente a los sectores con un menor nivel de educación reglada, pero los grupos con mayor nivel van llevándose una parte creciente. En ausencia de mecanismos de mercado o de instrumentos de evaluación, resulta imposible medir la eficiencia y la eficacia del sistema.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Publication
    Open Access
    Formaçao docente. Uma experiência brasileira
    (Universidad de Zaragoza, Asociación Universitaria de Formación del Profesorado (AUFOP), 1999) Romao, Jose Eustáquio
    This article describes the recent reform of the Brazilian Education system. ther will be an analysis of the contradictions and the ideas under discussion with reference to the function of University in the context of Brazilian higher education institutions. The author centres his attention on questions related to the education of teachers in general and goes into more detail on the problem of the education of Brazilian University Professors.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Accessibility
  • Send Feedback